
Ολοένα και δυσκολότερη γίνεται η δουλειά του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, εκτός από την κρίση έχει να ανταγωνιστή και τους <<ουρανοκατέβατους συναδέλφους>> του.
ΑΣΦΑΛΙΣΗ ON LINE
Σε πρόσφατη έρευνα και στο ερώτημα εάν θα έκαναν ασφάλιση On line οι ενδιαφερόμενοι , το 73% των ερωτηθέντων απάντησε ΟΧΙ.
H ασφάλιση είναι προσωπική υπόθεση και δεν μπορεί να πουληθεί μέσο διαδικτύου.
Μπορεί η εξυπηρέτηση του πελάτη να γίνει μέσο internet σε πολλές περιπτώσεις, αλλά η προσωπική σχέση ασφαλιστή και ασφαλιζομένου παραμένει προσωπική και δεν μπορεί να την απαξιώσει το internet.
Μέσο Internet μπορεί ο ενδιαφερόμενος να:
-πάρει πληροφορίες για καλύψεις και τιμές
-να ζητήσει πληροφορίες
-να κάνει έρευνα αγοράς
Ο ασφαλιστικός μικρόκοσμος προτείνει σε κάθε συνάδελφο να έχει μια απλή αλλά κατανοητή ιστοσελίδα που να παρουσιάζει τη δουλειά του και ο κάθε ενδιαφερόμενος να έχει την δυνατότητα επικοινωνίας με το ασφαλιστικό γραφείο.
ΠΩΛΗΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ
Αρκετές τράπεζες έσπευσαν αν πιστοποιήσουν υπαλλήλους τους με σκοπό να υποστηρίξουν πωλήσεις ασφαλιστηρίων κυρίως ενυπόθηκων δανείων.
Η τράπεζες προωθούν τα προϊόντα των θυγατρικών ασφαλιστικών τους εταιρειών και έτσι παίρνουν πίτα από τους ασφαλιστές.
Η αλήθεια σε αυτή την περίπτωση είναι ότι πράγματι οι διαμεσολαβούντες έχασαν μέρος της δουλειά τους από την κίνηση αυτή. Όμως παρατηρούμε ότι πολλοί πελάτες μετά το πρώτο ή δεύτερο εξάμηνο ασφάλισης επιστρέφουν στον παραδοσιακό τρόπο, στην εξυπηρέτηση του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.
Αυτό συμβαίνει κυρίως γιατί ένα μεγάλο ποσοστό τραπεζικών υπαλλήλων δεν είναι ασφαλιστικοί σύμβουλοι και δεν επιθυμούν και να γίνουν.. απλά αναγκάστηκαν να το κάνουν.
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ
Αρκετές αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και μοτοποδηλάτων ή έχουν ιδρύσει ασφαλιστικά γραφεία ή συνεργάζονται με ασφαλιστικές προωθώντας στο πελατολόγιό τους ασφαλίσεις.
Πολλές φορές αναγκάζουν πελάτες που αγοράζουν αυτοκίνητο να ασφαλιστούν σε αυτούς με την πρόφαση ότι το πακέτο προσφοράς τους περιλαμβάνει υποχρεωτικά και την ασφάλιση.
Αυτό που πραγματικά συμβαίνει στην πορεία είναι ότι οι περισσότεροι πελάτες ακυρώνουν το ασφαλιστήριό τους όταν λήξη η <<υποχρεωτική αυτή περίοδος>> και ασφαλίζονται όπου επιθυμούν. Κάποιοι αντιστέκονται και ζητούν να ασφαλιστούν στον ασφαλιστή τους.
Σε κάθε περίπτωση ο επαγγελματίας ασφαλιστικός σύμβουλος- πράκτορας ή μεσίτης δεν έχει να φοβηθεί κανένα εάν εργάζεται με επαγγελματισμό και συνείδηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου