Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ


1. Εδραιώστε την αξιοπιστία σας
Η αξιοπιστία δημιουργεί ένα θετικό περιβάλλον στο πλαίσιο του οποίου μπορείτε να πραγματοποιήσετε ευκολότερα μια πώληση. Ο συνομιλητής σας θα σας ακούσει με μεγαλύτερο σεβασμό και, επιπλέον, δεν θα σας αμφισβητήσει.

2.Μάθετε το προϊόν σας σε βάθος
Αυτό δεν σημαίνει να αφιερώσετε όλη σας τη ζωή ως ερευνητής που προσπαθεί να μάθει και την παραμικρή λεπτομέρεια. Σημαίνει απλώς να μάθετε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του αντικειμένου που πουλάτε, καθώς και να ξεχωρίζετε τους ανθρώπους αυτούς που πρέπει να το αγοράσουν, αλλά και αυτούς που δεν πρέπει.

3. Γνωρίστε τον πελάτη σας
Ακούστε προσεκτικά τους άλλους, τόσο με το μυαλό όσο και με την καρδιά σας. Μην περιμένετε απλώς να έρθει η σειρά σας να μιλήσετε. Ακούστε προσεκτικά και αφουγκραστείτε τι είναι αυτό που χρειάζονται και επιθυμούν.

4. Το απλό είναι καλύτερο
Μην ξεχνάτε ότι αυτός που απευθύνθηκε στους στρατιώτες μετά τη μάχη του Gettysburg δεν ήταν ο Πρόεδρος Λίνκολν, όπως πιστεύουν οι περισσότεροι σήμερα.

Το όνομα του ομιλητή ήταν Edward Everett και ο λόγος του είχε διάρκεια μιας ώρας και τριάντα λεπτών. Από τον Πρόεδρο Λίνκολν είχαν ζητήσει να πει μερικά λόγια για να κλείσει το Διάγγελμα.

Ο Πρόεδρος ετοίμασε μια ομιλία της οποίας το 75% των λέξεων αποτελούνταν από πέντε ή λιγότερα γράμματα. Επέλεξε την απλότητα.

5. Πουλήστε την ιδέα και τα οφέλη του προϊόντος
Πληροφορήστε τον πελάτη για τα στοιχεία και τους αριθμούς, αλλά πουλήστε την ιδέα και τα οφέλη. Μην παραπλανείτε τους υποψήφιους πελάτες. Μην τους κάνετε να πιστεύουν ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αυτά είναι χρήσιμα και σημαντικά όντος!!!
Ποιος τα εφαρμόζει όμως?