Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

Πετυχημένα τηλεφωνήματα σε πελάτες




Το τηλέφωνο είναι από τα πλέον σημαντικά εργαλεία στην πώληση. Μερικά μυστικά του είναι:
• Μην το φοβάσαι ακόμα και αν πρέπει να τηλεφωνήσεις σε έναν άγνωστο πιθανό πελάτη
• Συγκεντρώσου μόνο σε αυτό το τηλεφώνημα. Μην έχεις τίποτα άλλο στο μυαλό σου (μην σκέφτεσαι τη μεσημεριανή συνάντηση, το απογευματινό ραντεβού, κλπ)
• Συγκέντρωσε όλα τα τηλεφωνήματα που πρέπει να κάνεις σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο, π.χ. 10.00 -14.00
• Τα εύκολα τηλεφωνήματα τα κάνεις στην αρχή της περιόδου και καθώς «ζεσταίνεσαι» θα συνεχίσεις με τα «δύσκολα»
• Να αισθάνεσαι καλά όταν πρέπει να τηλεφωνήσεις σε σπουδαίους πελάτες ή για βαρυσήμαντο λόγο
• Να είσαι ευδιάθετος ακόμα και στα δύσκολα, η διάθεση των ανθρώπων είναι μεταδοτική
• Να μιλάς στο τηλέφωνο χαμογελώντας, ο πελάτης αν και δεν βλέπει καταλαβαίνει την διάθεση σου
• Όταν μιλά ο πελάτης μην παραμένεις βουβός, χρησιμοποίησε κατά την διάρκεια της ομιλίας του πελάτη επιβεβαιωτικούς ήχους και λέξεις όπως ‘Ναι', ‘Μάλιστα' κλπ.
• Όταν κάτι δεν κατάλαβες ή δεν άκουσες, ζήτησε από τον πελάτη να το επαναλάβει διότι είναι πολύ χειρότερο να τελειώσει η συνομιλία και να μην έχεις όλες τις πληροφορίες αυτής
• Φρόντισε να γνωρίζεις ακριβώς το όνομα του πελάτη και να το προφέρεις σωστά
• Χρησιμοποίησε το όνομά του κατά την διάρκεια της συνομιλίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: