Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ


Είναι προφανές ότι λείπει από πολλούς το agency system της προηγούμενης δεκαετίας ! Ένα κατευθυνόμενο σύστημα προώθησης ασφαλιστικών προϊόντων με υψηλές παραγωγές και πολλά κίνητρα.
Τα δίκτυα πωλήσεων που εργάστηκαν σε αυτό το μοντέλο δουλειάς απέδωσαν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους με ωφελημένους όλους τους εμπλεκόμενους, εταιρείες , ασφαλιστές και πελάτες.
Δεν υπήρχαν χρεωστικά υπόλοιπα, συχνές μεταφορές από εταιρεία σε εταιρεία και κάθε ασφαλιστής γνώριζε πολύ καλά τα προϊόντα της εταιρείας του.
Μετά την κατάρρευση του συστήματος αυτού πολλοί στράφηκαν στο broker με τα γνωστά αποτελέσματα.
Το άλλοθι ήταν «έχω όλη την αγορά». Το θέμα είναι αν μπορεί ένας διαμεσολαβών να μάθει σωστά τα προϊόντα για να μπορεί να προσφέρει πραγματικές υπηρεσίες στον πελάτη του.
Δύσκολο το εγχείρημα.

1 σχόλιο:

Grammenos είπε...

θα συμφωνήσω σε γενικές γραμμές, όντως έτσι είναι.