
Πριν την κρίση, μαθαίναμε να απαντάμε στις αντιρρήσεις των πελατών μας με επιχειρήματα:
-θα το σκεφτώ
-θα το συζητήσω με τη γυναίκα μου
-δεν με ενδιαφέρει
-έχω συγγενή ασφαλιστή
-δεν έχω χρήματα
Όλες οι απαντήσεις παραμένουν οι ίδιες εκτός από την απάντηση στην τελευταία ερώτηση.
Αλήθεια τι απαντάς σε κάποιον που προσπαθεί αν επιβιώσει;
Οι εκπαιδευτές λένε ότι δεν ανήκουν αυτοί οι άνθρωποι στο εν δυνάμει πελατολόγιο μας και μπορούμε να απευθυνθούμε στους άλλους, αυτούς που έχουν!!
Ξέρετε εσείς πολλούς τέτοιους αυτή την εποχή;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου