Πέμπτη, 3 Δεκέμβριος 2009 1:58:27 μμ
Διαφάνεια στους όρους συναλλαγής θέλουν οι Έλληνες καταναλωτές από την ασφαλιστική τους εταιρία, δεν έχουν σαν βασική επιλογή το κόστος και εμπιστεύονται για την αγορά μιας ασφάλισης εξίσου τον ασφαλιστή και την ασφαλιστική εταιρία ,ενώ ακολουθούν οι τράπεζες.
Τα ευρήματα αυτά περιέχονται σε έρευνα αγοράς της Opinion Marketing Research για λογαριασμό του περιοδικού «Ασφαλιστική Αγορά» και δημοσιεύονται στο τελευταίο τεύχος του. Τα κύρια συμπεράσματα της έρευνα έχουν ως εξής:
* Πρώτο και βασικό κριτήριο επιλογής ασφαλιστικής εταιρείας είναι η διαφάνεια στους όρους συναλλαγής (για ασφαλίσεις κατοικίας 97%, για ασφαλιστήριο σύνταξης 98% και ζωής/υγείας 97%), ενώ για ασφάλιση αυτοκινήτου το βασικό κριτήριο επιλογής είναι η άμεση αποζημίωση (94%). Είναι αξιοσημείωτο ότι το κόστος ασφάλισης, ως κριτήριο επιλογής, δεν αναφέρεται ως πρωτεύον από τους ερωτηθέντες.
* Ο ασφαλιστής (28%) και η ασφαλιστική εταιρεία (28%) δηλώνεται ως η πρώτη επιλογή από τους ερωτηθέντες για την ασφαλιστική τους κάλυψη, ενώ οι Τράπεζες έπονται στην τρίτη θέση με 15%.
* Οι περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (58%) θεωρούν υπεύθυνους τους επιχειρηματίες για τα… λουκέτα των ασφαλιστικών εταιρειών. Ενώ το 19% των ερωτηθέντων δήλωσε το κράτος ως κύριο υπεύθυνο για το κλείσιμο.
* Το 62% θεωρεί τον τραπεζικό κλάδο ως κύριο υπαίτιο για την πρόσφατη οικονομική κρίση, ενώ ο ασφαλιστικός κλάδος αναφέρεται ως υπεύθυνος μόνον από το 4%. Ωστόσο, ένας στους τέσσερις (25%) θεωρεί ότι ευθύνονται και οι δύο κλάδοι εξίσου.
* 76% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες βρίσκουν προφάσεις ώστε να μην αποζημιώσουν σωστά τους ασφαλισμένους. Από την άλλη, όμως, 45% δηλώνουν ότι γνωρίζουν κάποιο περιστατικό προσπάθειας εξαπάτησης ασφαλιστικής εταιρείας στο ευρύτερο περιβάλλον τους.
* Βαθμός ικανοποίησης από την ασφαλιστική τους εταιρεία (ανεξαρτήτως κλάδου): 74% των ασφαλισμένων στην Εθνική Ασφαλιστική δηλώνουν πολύ ή μάλλον ικανοποιημένοι από την εταιρεία, για την Interamenican το ποσοστό ανέρχεται σε 70%, για την ING σε 64%, για την ΑΤΕ Ασφαλιστική σε 81%, για τη Groupama σε 85%, για την Ιντερσαλόνικα σε 76%, και για την AXA Ασφαλιστική σε 74%. (Οι παραπάνω επτά ασφαλιστικές εταιρείες συγκεντρώνουν τα μεγαλύτερα ποσοστά ασφαλισμένων, μεταξύ των ερωτώμενων που συμμετείχαν στην έρευνα).
* Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι άνθρωποι της ασφαλιστικής βιομηχανίας δεν είναι αναγνωρίσιμοι: μετά τον … Κανένα (54%), ο Δημήτρης Κοντομηνάς έρχεται πρώτος σε αναγνωρισιμότητα, με 22%.
Πηγή: «Ασφαλιστική Αγορά»
1 σχόλιο:
χρήσιμο θα ήταν να μαθαίναμε απο μια έρευνα πώς επιλέγουν οι ασφαλιστικές ασφαλιστές!!!
Δημοσίευση σχολίου