Έπειτα από αρκετά τηλεφωνήματα καταναλωτών που δέχτηκε το ΙΝΚΑ ΗΠΕΙΡΟΥ , σχετικά με την τύχη των ασφαλιστηρίων συμβολαίων τους που είχαν συνάψει με τις εταιρείες ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟIΑ ΑΕΑΖ, ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΑΕΕΓΑ (General Union), ΓΕΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ ΑΕΕΓΑ (General Trust) και Γ.Η. ΣΚΟΥΡΤΗΣ ΑΕΕΓΑ, οι οποίες σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της Επιτροπής Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης, οι άδειες ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΏΝ έχουν ανακληθεί για τους λόγους που αναφέρει η Επιτροπή σε ανακοίνωσή της, το ΙΝΚΑ ΗΠΕΙΡΟΥ ενημερώνει
-Η ανάκληση των αδειών λειτουργίας των παραπάνω εταιρειών είναι πλέον επίσημα γεγονός από 21.9.09.
-Με βάσει υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο η ΕΠ.Ε.Ι.Α. ορίζει επόπτες ασφαλιστικής εκκαθάρισης και η ΕΠ.Ε.Ι.Α. έχει ήδη προβεί από 18/09/09.από τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών να ορίσει Επόπτη Χαρτοφυλακίων Ζωής.
Σημειώνεται ότι:
1. Για τον Κλάδο Αυτοκινήτων κάλυψη θα παρέχει το επικουρικό κεφάλαιο για 30 ημέρες, έτσι όπως προβλέπεται από το νόμο.
( Εδώ ενημερώνουμε τους ασφαλισμένους πολίτες - καταναλωτές ότι καλύπτονται ασφαλιστικά από το «Επικουρικό Κεφάλαιο» επί τριάντα ημέρες ένα μήνα μετά την ανάκληση αδείας (έως 21/10/2009) μόνο για αστική ευθύνη έναντι τρίτων και όχι για άλλες ζημίες (π.χ. μικτή ασφάλιση, θραύση υαλοκρυστάλλων κ.ο.κ.).
2. Για τον Κλάδο Ζωής, με βάση πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση, ορίζεται από τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών Επόπτης Χαρτοφυλακίων Ζωής, ο οποίος αναλαμβάνει τη λειτουργία της εταιρείας μέχρι να μεταβιβαστούν τα χαρτοφυλάκια ζωής σε άλλες ασφαλιστικές εταιρείες, καταβάλλοντας αποζημιώσεις σε ασφαλισμένους και δικαιούχους, καθώς και τους μισθούς στους εργαζόμενους. Με τον τρόπο αυτό, εξασφαλίζεται ότι όλοι οι ασφαλισμένοι στον Κλάδο Ζωής, δε θα χάσουν τα δικαιώματά τους και τα χρήματα που έχουν αποταμιεύσει.
-Προσοχή δεν καταβάλλουμε νέα ασφάλιστρα σε καμία περίπτωση μέσω ασφαλιστικών πρακτόρων στις εν λόγω εταιρείες.-
Το ΙΝΚΑ Ηπείρου Καλεί τις ασφαλιστικές εταιρείες όχι απλά να προστρέξουν για να αναλάβουν το πελατολόγιο των ασφαλιστικών εταιρειών που έκλεισαν, αλλά πρωτίστως για να καλύψουν απέναντι στους ασφαλισμένους τις εκκρεμείς υποχρεώσεις αυτών. Η παραπάνω εξέλιξη αποτελεί ένα πλήγμα για την αξιοπιστία της ασφαλιστικής αγοράς, γι αυτό και η αποκατάσταση των αρνητικών συνεπειών για τους ασφαλισμένους, οφείλει να είναι και υπόθεση όλων των ασφαλιστικών εταιρειών.
- Tέλος οι θιγόμενοι καταναλωτές- ασφαλισμένοι καλούνται να ασκήσουν πιέσεις, μέσω έγγραφης Αίτησης στις αρμόδιες αρχές της Πολιτείας για να ληφθούν το συντομότερο δυνατό αποτελεσματικά μέτρα για την κατοχύρωση των συμφερόντων τους (επισυνάπτουμε σχετικό Υπόδειγμα), καθώς και να αναγγείλουν την ζημία στους στην υπό εκκαθάριση εταιρεία.-
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου