ΜΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΙΔΕΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΜΑΣ Δεν θίγουμε συναδέλφους και εταιρείες, δεν προβάλουμε κανέναν και πάνω από όλα δεν υιοθετούμε τίποτα.
Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009
Μειώνουν τις διαφημιστικές δαπάνες οι ασφαλιστικές εταιρείες
τα 12 εκατ. ευρώ ανέρχονται οι διαφημιστικές δαπάνες των ασφαλιστικών εταιρειών το 2008, σύμφωνα με στοιχεία της media services. Το συνολικό πόσο των χρημάτων που κατέβαλαν οι ασφαλιστικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα μέσα στο 2008 με σκοπό την διαφήμιση τους είναι μειωμένο σε σχέση με το προηγούμενο έτος, όπου το αντίστοιχο ποσό έφθανε στα 14 εκατ. ευρώ. Το γεγονός ότι οι εταιρείες προχωρούν όλο και περισσότερο σε μείωση των εξόδων τους για διαφημιστικές καμπάνιες έρχεται να ανατρέψει τις θεωρίες του σύγχρονου μάνατζμεντ που θέλει τις διαφημίσεις να ανθούν σε περιόδους οικονομικής κρίσης. Ο τρόπος κατανομής των διαφημιστικών δαπανών προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, όμως έρχεται να επιβεβαιώσει την ισχύ των παραδοσιακών μέσων (τηλεόραση και ραδιόφωνο), καθώς παρά την μείωση των συνολικών δαπανών τα δυο μέσα παρουσιάζουν αύξηση σε σχέση με το 2007 εν αντιθέση με τα έντυπα μέσων ενημέρωσης (εφημερίδες, περιοδικά) που παρουσιάζουν μείωση που αγγίζει μέχρι και το 38% στις εφημερίδες. Συγκεκριμένα, από το σύνολο των χρημάτων που καταβάλλουν οι εταιρείες στα ΜΜΕ για την προβολή τους μέσα στο 2008 , το 47% (5.773.055 ευρώ) που αυξήθηκε 11% σε σχέση με το 2007 καταβάλλεται για προβολή στην τηλεόραση, το 32% (3.921.883 ευρώ) ποσοστό μειωμένο κατά 38% σε σχέση με το 2007 καταβάλλεται στις εφημερίδες, το 11% (1.395.285 ευρώ) μειωμένο κατά 8% σε σχεση με το προηγούμενο έτος, απορροφά ο περιοδικός τύπος, ενώ το 9% (1.115.785 ευρώ) απορροφά το ραδιόφωνο, ποσοστό που αυξήθηκε κατά 14% σε σχέση με το 2007.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
kai poy eisai akoma
kai klama oi diafimistikes
Δημοσίευση σχολίου