
Με τη συστηματική και οργανωμένη επιβράβευση των πελατών σας μπορείτε να πετύχετε:
* Αύξηση πωλήσεων στους ήδη υπάρχοντες πελάτες.
*Αύξηση μέσου όρου αγορών ανά πώληση στους υπάρχοντες πελάτες.
*Συγκέντρωση στοιχείων καταναλωτικής συμπεριφοράς των πελατών.
*Στοχευμένες ενέργειες marketing.
*Καθοδήγηση της αγοραστικής συμπεριφοράς των πελατών σας.
*Σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.
Δωρεάν ψώνια στο super market: Tο καλύτερο κίνητρο!!
1 σχόλιο:
Πολλοί έχουν ασχοληθεί με την οργάνωση και την διαχείρηση πελατολογίου. Πραγματικά απαραίτητο αλλά και συνάμα τρομακτικά δύσκολο όταν έχεισ να κάνεις με μεγάλο δίκτυο πωλήσεων.
Δημοσίευση σχολίου