Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

Μια σίγουρη και κερδοφόρα επένδυση.


Το μεγαλύτερο περιουσιακό μας στοιχείο είναι οι ευχαριστημένοι μας πελάτες. Αυτοί μας δίνουν τροφή και το δικαίωμα να ονειρευτούμε και να δημιουργήσουμε. Αυτό είναι το δώρο μας από αυτούς. Ας τους κάνουμε και εμείς ένα δώρο, σημαντικό και χρήσιμο.
Με την επόμενη ανανέωση του ασφαλιστηρίου αυτοκινήτου τους, ας τους στείλουμε μια προσφορά ασφάλισης κατοικίας με μια σύντομη επιστολή..
<<Αγαπητέ Γιώργο,
Εκτιμώντας την υποστήριξή σου τόσα χρόνια θεωρώ υποχρέωση μου να ασφαλίσω το σπίτι σου προστατεύοντας το από κάθε πιθανό κίνδυνο. Το ασφάλιστρο που εσύ θα πληρώσεις είναι μόλις ...€ το έτος.
Μέσα στο φάκελο για την διευκόλυνση σου, έχω μια αίτηση ασφάλισης κατοικίας, την οποία θα πρέπει να συμπληρώσεις σωστά.>>
Αξιοποιήστε το πελατολόγιό σας.
Μια σίγουρη και κερδοφόρα επένδυση.

6 σχόλια:

YPERHXOS είπε...

Ιδεα απλη στην σκεψη και ακομα πιο απλη στην πραξη!
Ποσοι όμως από μας την εχουμε σκεφθει και ακομα ποσοι την εχουμε εφαρμοσει?

Μας την δινει λοιπον ο gs ντυμενη με το δυνατο περιτυλιγμα της σκεψης του, ετοιμη για εφαρμογη.

Ποιος ειπε ότι λειπουν οι δουλειες?
Η ηρεμη και δημιουργικη σκεψη λειπει!

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ εν μέρη! Για την ακρίβεια συμφωνώ απόλυτα με τη σκέψη αξιοποίησης του υπάρχοντος πελατολογίου! Δε συμφωνώ καθόλου με το τρόπο υλοποίησης που μου θυμίζει προσέγγιση προηγούμενης δεκαετίας, αναμφίβολα θα δουλέψει σε κάποιο μέτρο. Το θέμα είναι: θα δημιουργήσει ουσιαστικά οφέλη που μπορούν να δουλέψουν σε βάθος χρόνου, ή απλώς θα τονώσει προσωρινά τη προσωπική μας πωλησιακή ικανότητα?
Και εξηγούμαι:
Πιστεύω πως έχει περάσει ανεπίστρεπτα ο καιρός που ο επαγγελματίας (όχι μόνο ασφαλιστής) έπρεπε να "φωνάζει" για να τον ακούνε. Το να διαλαλείς τη "πραμάτεια" σου δεν δημιουργεί πια πωλησιακά πλεονεκτήματα. Αντίθετα αν ακούς το πελάτη και μάλιστα τον καταλαβαίνεις κιόλα, πετυχαίνεις μια δημιουργική αλληλεπίδραση που κρατάει σε βάθος χρόνου.
Προσωπικά ενημερώνω πάντα τους πελάτες μου όταν παραλαμβάνουν τα ασφαλιστήρια τους και για τις υπόλοιπες υπηρεσίες του γραφείου μου, χωρίς να επιμένω. Κυρίως όμως τεντώνω τις αισθήσεις μου για να καταλάβω πότε μου ζητούν κάτι χωρίς απαραίτητα να το λένε. Τότε επιμένω!

Ανώνυμος είπε...

o kathe enas exei ton diko tou tropo.to thema einai an aksiopoioume to pelatologio kai oxi me poio tropo to kanoyme.

artemis είπε...

Πολύ καλή και διδακτική η τοποθέτηση του δ.φ. που μας την δίνει με την υπεροψία του καλού ασφαλιστή. Και πρέπει να είναι καλός ασφαλιστής αφου μπορεί να παραδίδει ο ιδιος τα συμβόλαια και ετσι να εχει την ευκαιρία να μιλησει και να ακούσει τον πελάτη.
Τι γίνεται όμως για οσους δεν μπορούν να εχουν αυτή την ευκαιρία γιατι εχουν καποιο πρακτορείο η γραφείο με αλλους συνεργάτες η απλά λογω ογκου πρέπει να παραδίδονται τα συμβόλαια με αλλον τρόπο; Ολοι αυτοι βρίσκονται μια δεκαετία πίσω;

Ανώνυμος είπε...

Κατά την άποψη μου ο φίλος δ.φ φαίνεται πως έχει πολύ σωστή αντίληψη της αγοράς και των αναγκών της. Αλλά όπως επεσήμανε η Artemis αυτό δεν είναι πάντοτε δυνατό. Δεν μπορείς να διαχειρίζεσαι προσωπικά μεγάλου όγκου πελατολόγιο, ούτε φυσικά πρακτοριακό δίκτυο. Η προσέγγιση του g.s δεν είναι κατά την γνώμη μου καθόλου άσχημη, στην πραγματικότητα με παρακινεί να την εφαρμόσω πειραματικά σε περιορισμένο πελατολόγιο που πιστεύω πως αφουγκράζομαι της ανάγκες του.

Nomad είπε...

Καθόλου άσχημη ιδέα! Ομολογώ πως η αξιοποίηση του υπάρχοντος πελατολογίου με απασχολούσε καιρό τώρα. Ίσως η λύση να είναι τόσο απλή!
Δεκτές και οι παρατηρήσεις του δ.φ, κατά την άποψη μου ως συνήθως η αλήθεια βρίσκετε στην μέση